13 Ekim 2007 Cumartesi

Arif Altunkaya - Msn Aşkım (Youtube)



Görmeden seni asik oldum.
Hergün hayalinle avundum durdum.
Dün bekledim ben hic girmedin.
Masamda oturup ben sabahladim.

Yazdiklarimin hep aklinda tut
gün gelecek kavusacagiz.
Aramizdaki mesafeyi unut
gün gelecek bulusacagiz.

MSN askim benim askim MSN askim.
Hadi Online ol benim askim,
derdime derman ol.
Seni cok sevdim sevecegim,
gönlümde yer verecegim.
MSN Askim benim askim MSN askim.

Istemem seni
sevgilin oldugunu bilseydim,
hic sevmezdim.
Aylar gecsede yillar gecsede,
lanet MSNe girmeyecegim.

Yazdilarimin hepsini unut
sayende perisan oldum.
Aramizdaki mesafeyi bile
herseyi sende unuttum.

MSN askim benim askim MSN askim.
Hadi Online ol benim askim,
derdime derman ol.
Seni cok sevdim sevecegim,
gönlümde yer verecegim.
MSN Askim benim askim MSN askim.

0 yorum: